Tuesday, April 8, 2014

Publikasjon i Ett Trykk og litt shopping

Fikk en "liten" pakke i posten i dag med blant annet fire nye album og det nyeste Ett Trykk. Jeg har vært så heldig å få med invitasjonene til barnedåpen som skal være i påska og en eksplosjons-boks i det magasinet, bilder kommer i et eget innlegg om en måneds tid.

Ellers er det masse inspirasjon å hente i dette magasinet denne gangen så det er vel anvendte penger.
Disse albumene fra We R Memory Keepers er de eneste jeg skal ha i hylla mi. De siste postbound-albumene fases ut nå og jeg skal ha meg en kveld i løpet av uka for å få sortert litt igjen. Jeg er ikke 100% fornøyd med systemet slik det er nå, men jeg har en plan. Har alltids en plan.



2 comments:

jorunn`s Fristed said...

Så artig at du kom med i Et trykk, gleder meg til å lese :)

Jeg har jo aldri puttet noe i album, har akkurat startet og jeg er veldig glad i PL albumene til Becky Higgins.. Har jo akkurat begynt å forme meg et system, men det blir sikkert endret på underveis , kjenner jeg meg selv rett.

Ha en kjempe fin dag ♥

Unknown said...

Gratulerer så mye med publikasjon, så gøy! :D