Tuesday, February 11, 2014

I mammas mage

Dagene begynner nå å gå sakte, det er seks dager til termin og alt er for lengst klart til lillebrors ankomst. Han har allerede fått sitt første album og jeg klør i fingrene etter å scrappe nyfødt-bilder igjen.

Det største ultralydbilde var bare helt fantastisk. Jordmora lo godt da hun fikk et så godt bilde av babyens fotsåler.

Jeg har benyttet meg av denne malen fra Cathy Zielske og jobbet i Photoshop Elements. Med OL på tv-en og PCen på fanget kan man vel ikke få en stort bedre ventetid.

Mønsterpapiret nede i høyre hjørne er fra Papirdesign, stempelet er fra Kort & Godt. Tekststripa er opphøyd med limputer, men det sees ikke så godt på bildet. Ellers så har jeg brukt fonten Arial til både tekst og overskrift, skikkelig kreativt.. ;)

6 comments:

annes paperfun said...

Så flott LO ♥
Herlig oppsett.
Klem, Anne

Heidi said...

Så nydelig!!! Flott oppsett og dekorert!! Lykke til med den lille som kommer!!

Linda said...

Flott Lo, med fine detaljer. Godt å komme tidlig i gang :)
Linda

Luce said...

Nydelig lo! Liker så godt den enkle stilen din :o) Flotte farger og flott med så mye dokumentasjon!
Ha en fin dag :o)

iselinalbretsen said...

colorblocking er utrolig stilig, og spesielt på en enkelt og ren måte som dette. Denne skal jeg vise venninna mi som skal lage album fra utvekslingstur nå :D

Papirdesign said...

Nydelig. Utrolig flott å se en nydelig side i clean and simple. Digg!!