Tuesday, November 19, 2013

Jubilanter i familien

Begge mine bestemødre er jubilanter i disse dager, og da er selvfølgelig som seg hør og bør dekorerte toffifee-esker en del av gaven.

Igjen så har jeg brukt papirer fra den norske produsenten Papirdesign. Det ene het iallefall Solveig, jeg kan ikke huske navnene på de andre, men det er i samme serien. Ellers så har jeg også -igjen- benyttet med av punchen fra Martha Stewart som nå begynner å bli godt brukt. Har omsider fått sendt inn bestilling på et par nye nå, gleder meg til de ankommer. Det ligger iallefall an til en del kreativiteter i helgen.

Moro at så mange har lyst på malen til minialbumet nedenfor, bare fortsett å send meg mailer. Og gi meg gjerne et lite hint når prosjektet er ferdig, selv om det tar tre år.. ;)

1 comment:

Tone K. said...

Utrolig flotte !! :)
Nydelige farger og detaljer....utrolig lekkert altså :)
Flotte gaver ! :)