Friday, June 13, 2008

Lek (Play)

This is a layout I made tonight. I've used papers from Making Memories, Adornit and a little piece of 7gypsies. The letters are from Making Memories to. If you click on the picture you will see it in a bigger size. Thanks for taking a look, leave a comment if you want to.

Denne LOen var på stripa uke 24. Tusen takk til Oddbjørg som valgte min LO. Her er hva hun skrev:
Jeg har så sansen for runde loer for tiden og denne var intet unntak. Jeg liker så godt det fargevalget og de revne detaljene - shabby chic stilen er perfekt til denne loen. Bildeoppsettet er supert og lekent, slik som bildene. Jeg blir kjempeinspirert av denne loen så takk for at du deler beso.
I have been taged of Kristine.
Here are the rules: The rules of the game get posted at the beginning. Each player answers the questions about themselves.At the end of the post, the player then tags 5-6 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves them a comment, letting them know they’ve been tagged and asking them to read your blog. Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.

1) Ten years ago: I was 13, lived with my mum and dad, had a horse called Skira.
2) Five things in todays ”to do”-list:1. Clean the bathroom. 2. Clean the livingroom and kitchen. 3. Make dinner. 4. Scrapping 5. Sleep
3) Snacks I enjoy: Chocolate!
4) Things I would do if I was a millionaire: Travel a lot, scrapping a lot.
5) Places I have lived: Gossen and Molde

Then I have to tag 5-6 people:
Reneeya, Salte, Xtina, Kristine and Banglamarie

30 comments:

Kristine said...

Kjempeflott Lo du har laget!!!
Godt at du har fått bloggen tilbake igjen fra robotene :)

Du har forresten blitt tagget av meg - sjekk bloggen min :)

Anne M said...

Nydelig LO!! Herlige bilder.

Så bra du endelig har fått bloggen på plass!

Kristine said...

Takk for tagging Beate!
Jeg har svart på denne for en liten stundsiden jeg også;)
Ha en god helg!

ninabakke said...

Kjemp flott LO :)

Renée og Amanda said...

Hehe, nå ser det ut til at det blir en megapost hos meg snart, med alle disse tag'ene*hehe*
LOen din var kjempeflott, utrolig stilig med rund :)

Anne Bente said...

sååååå super flot lo du der har lavet, dejligt at se dig på igen :)

bibbi said...

Åh, for en helt fantastisk nydelig LO du har laget! - får nesten lyst til å begynne å scrappe igjen jeg, når jeg ser så nydelige kunstverk!

Håper du har en super helg!

klem fra Johanna

Nathalie Kalbach said...

woow. what a stunning design!!!!

Silvitanova said...

What a great page, the photo's are so cute!

Laila said...

Kjempefin LO og søte bilder du har tatt :)
Har tagget deg...
Laila

Renee said...

Se her ja - her var du igjen.
For en supernyyyydelig LO og så knall med rund. Likte utrolig godt rivingen her - og jeg tar det med meg "hjem" *smile*.

Kos å se deg igjen ja *klem*

{ Kristina } said...

Nyyydelig layout, Beate!
Godt å se deg blogge igjen. =)

Jill said...

Så fiiiiin!!!
Blir litt sånn OMG! når jeg ser alt det fine du lager!

♥ Kari ♥ said...

Hei!
Så bra at du endelig har fått "tlbake" bloggen din, og så nydelig du har gjort den!! Lekker farge!!
Layouten var bare nydelig skjønn Beate! Du er så dyktig :)
Ha en fin mandag!
Klem

Silvia Kristine said...

ojoj, jeg bøyer meg i støvet! Fantastisk LO! Du er utrolig dyktig, Beate! Har savnet bloggen din! ;)

Silvia

Anonymous said...

Gratulerer med bloggen din tilbake!!! Så flott den har blitt :D

Kine said...

så utrolig flott LO du har laget:)
skikkelig stilig at den er rund, og den var bare så lekker:D

Vibeke said...

Nydelig LO Beate:):)

Rita said...

Nydelig side :)

cathrineangelica said...

for en nydelig lo:O


:):)

Ingveig said...

Hei
Takk for koselig hilsen i bloggen min.
Såå masse lekkert du lager, kommer garantert tilbake.
Får håpe jeg har fri og kan komme på treff neste gang :)
Ønsker deg en flott sommer, og lykke til meg husbygging!

Eli Kristin Magnussen said...

Ååååå så mye nydelig du lager da, utrolig herlige LO's med flotte farger, stæsj og ikke minst bilder. Har 3 barn selv, må lære meg dette. Tør ikke begynne med babyalbum til minsten ennå - må lære mer og mer og mer.. ;)

Du er kjempedyktig! Ha en strålendes flott dag!!

Trine said...

så lekker lo Beate! bra bloggen er på beina igjen! har savna å svinge innom her!

Janine Wahl said...

You have quite a wonderful style. I love your vintage look. Beautiful!

Salte said...

ENDELIG bloggen tilbake! Kos deg i Oslo! Sees på fredag. Og du vet hva jeg synes om lo'ene dine! Stunning!!!

Bianca Alonso said...

This layout is gorgeous!! I loved the colors and the cool photos.
Great great great job!!!! :)

Marianne Hope said...

Hei Beate! Og takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Det er saa kos aa faa norske kommentarer. Utrolig mye fint aa se i bloggen din ogsaa.

Beata Ewa said...

Nydelige LOer du lager!! Herlige farger, spennende oppsett og masse flotte detaljer!!! Du er utrolig dyktig!!
Og for ei nydelig jente du har!!

Linker gjerne til deg, jeg også :-)

scrapanath said...

really love your work too! all the litle details and those colors.
there's such inspiration here!
thanks for your little words so sweet!
nath / scrapanath

Cathrine said...

så herlige og leken LO!! Passet utrolig bra med bilder litt på skrått sånn! Og overskriften var nydelig, passet så godt inn!! Digga alt på denne, så mye fint å se på ;) vakkert!