Thursday, March 6, 2008

Simone, helt fersk

Jeg ergrer meg fremdeles (og vil nok alltid gjøre det) over de dårlige bildene vi har av Simone da hun var baby. Så da blir nok mange scrappet i sort/hvitt. 

Her er alle bildene fra da vi fremdeles var på sykehuset. Guri så fort tiden har gått.

 Denne LOen har jeg liftet av Trebarnsmamman på det rååza, til sisten-utfordringen. Liftinga mi pleier å leve sitt eget liv da... ;) Har brukt papirer fra DaisyD og ymse stæsj.  

Symaskina kom også frem på bordet, men jeg er ikke helt kompis med den enda. Takk for at du tittet.

4 comments:

{ Kristina } said...

Lekker! Liker veldig godt oppstillingen du har av de små bildene. :)

Hildegunn said...

Kjempeflott LO, supert med svart-hvite bilder!

Store og små said...

Nydelig, som alltid. Liker stilen din!

Legger link til bloggen din fra min side, er ny på disse blogge-greiene.

Heidi said...

Næmmen såte Simonebabyen da!Flott LO. Hvordan bokstaver har du brukt, og får man kjøpt sånne kakeservietter i en eller annen "vanlig" butikk?

Skal prøve å scrappe meg en headder på bloggen min jeg, men vet ikke om jeg kommer meg opp av sofaen. :hihi:

God påske fra Heidi