Friday, November 14, 2014

6mnd

Jaja, da henger jeg allerede langt etter i albumet til lillemann også. Jeg har gitt opp den kronologiske scrappinga og velger nå bilder helt tilfeldig etter hvilke ideer jeg har i hodet.

En LO som ikke er en hybrid og ikke laget med hvit bakgrunn - det er ikke dagligdags lengre! Jeg brukte en skisse fra Scrapbook & Cards som inspirasjon. Mønsterpapirene er fra Papirdesign og bakgrunnsarket er kraftkartong.

Neste helg skal det brukes noen lapper på Bikuben! Gleder meg som en liten unge til å få vandre i det scrappe-eldoradoet igjen. Storesøster har en stor stabel med ting og tang som nå skal sorteres og settes i album (nye album). :):)

3 comments:

Irene said...

Godt nytt kreativt år til deg! Håper å få se flere flotte LOer fra deg i tida som kommer.

Har hatt en liten blogg-dvale selv, men håper å bli litt mer aktiv på den fronten også.

Jorunn`s scrapperier said...

For noe herlige bilder. Liker godt LOer som er dokumentasjon av ungene sin hverdag. Flott oppsett

Aqur Printing Jakarta said...

You made some decent points there. I looked on the internet for that problem and located most people will go in addition to with the web site.
percetakan murah di Jakarta timur
cetak murah di Jakarta timur
percetakan online Jakarta timur
cetak online di Jakarta timur
digital printing Jakarta timur
digital printing online timur
percetakan murah Jakarta timur
cetak murah Jakarta timur
cetak online Jakarta timur