Sunday, May 4, 2014

Tiden på sykehuset


Hvorfor lager jeg ikke flere sider med kraftkartong?! De er jo bare så anvendelige og kan kombineres med alle farger.

Her har jeg brukt papirer fra Maja Design, utrolig lekre og kan like gjerne brukes til layouter som kort.

Jeg hadde en plan da jeg begynte på denne siden (skisseboka mi er gull verdt!) derfor printet jeg ut overskrifta på kartongen aller først. Firkantene er i størrelsen 5x5 cm, skulle gjerne hatt større bilder, men da måtte jeg nok ha laget en 12x12 side. Tekststripene er også selvsagt printet ut.

Ellers er vel dette hva man kan kalle en "økonomisk" layout. 5 knapper og 7 bokstavklistremerker er ellers alt jeg har brukt. :)

6 comments:

Hege said...

Nydelig.
Kjempefint oppsett og duse, behagelige farger.
Liker godt tekststripene og de "tilfeldig" plasserte knappene.

Scratch said...

Kjempeflott side med veldig lekkert oppsett.

Kokosbollerina said...

En kjempefin side hvor bildene og teksten kom godt frem i oppsettet. Denne likte jeg veldig godt. :)

livmme said...

Elsker også kraftkartong og bruker det masse! Det passer til alle farger og lar seg villig vekk stemple med både svart, brunt og hvitt!

Flott med masse journaling - hva er vel en LO uten historien bak??

Linda said...

Veldig flott side. :)
Linda

Cornelia said...

Den här har jag sett i forumet... och även om den är "ekonomisk" så är den otroligt snygg och jag gillar ditt oppsett massor!!!