Thursday, April 10, 2014

Key West

Dersom du noen gang skal ta turen til Miami anbefaler jeg at du leier bil og kjører ned til Key West. Det eneste jeg angrer på med den turen er at vi ikke tok en overnatting samtidig for å være med å feire solnedgangen og rusle nedover Duval Street fra pub til pub på kveldstid. Vi fikk likevel kjenne på atmosfæren, men jeg tror vi gikk glipp av noe. Det ble tatt utrolig mange bilder i Key West så jeg jobber med side 3 og 4 også, men mangler flere bakgrunnsark. Derfor må det litt shopping til før jeg er ferdig med de. Uff så leit.. ;)


Jeg er så langt veldig fornøyd med hvordan albumene mine er organisert. Det vil si med planen iallefall - jeg ser jeg mangler et par album i andre farger og så ligger en del LOer hulter i bulter, men enden er nær. Jeg deler de opp grovt etter tema. Kronologisk etter årstall funket ikke for meg. Det kommer et eget innlegg om det etterhvert, nå om dagen går det meste i museskritt.


7 comments:

downrightcrafty said...

wow gorgeous layouts and love the added butterflies
hugs Kate xx

Mai-Britt said...

Lækre sider som ikke efterlader nogen tvivl om, at det var en strålende ferie. God påske!

marit said...

Så enkle og flotte sider! Det enkle er ofte det beste;)
Produsenten på arket på min blogg er echo park paper, min favoritt produsent! Serien heter Everyday Eclectic..

Linda said...

Nydelig dobbelt side. MAsse flotte minner her :)
Linda

Unknown said...

Nydelige sider! Jeg liker måten du klarer å få til mye tekst og mye bilder, det er det ikke så mange som klarer uten at det blir rot. :)

Marianne said...

Så mange fine bilder, nydelig diskret pynt og fint oppsett.
Et flott minne fra en flott ferie :)

Tusen takk for kommentarer i bloggen min.

Hege said...

Nydelig.
Elsker disse C&S-sidene.