Saturday, February 8, 2014

Morsdagsgave

I morgen er det morsdag og du har fremdeles en dag igjen til å kjøpe gave dersom du ikke allerede har gjort det. For en gangs skyld er ikke jeg ute i siste liten. Disse posene er av kraftkartong og kjøpt hos Ergo for ca 10 kr pr stk. Mønsterark fra Kaiserkraft, men er nok ikke av den nye typen, for de har vært støvsamlere i noen år.. Jeg blir glad om noen vet hvem som er produsent av tekststempelet, for det vet ikke jeg - men jeg mistenker at de kan ha en del andre lignende som jeg burde sette på ønskelista mi. Tagen er utstanset med en Spellbinder die og pyntet med perler fra Papirdesign.


Kreativiteten fikk utspille seg på utsiden av posen denne gangen. Det som er nedi er ikke like spennende, så jeg har gjort så godt jeg kunne med å pakke det inn i cellofan. Te fra Yogi tea, deilig sjokolade fra Fjordnær (Geiranger Sjokolade) og en håndkrem. Typiske morsdagsgaver med andre ord.  :)

3 comments:

Margie Higuchi said...

So soft and beautiful gift bags!!

Heidi said...

Så nydelige poser!!

Linda said...

Så flotte poser. Likte de kjempe godt. Ha en fin søndag :)
Linda