Saturday, November 23, 2013

Julekort med spellbinders

Det beste utvalget og den raskeste leveringen tror jeg man får ved å bestille fra Bikuben. Jeg gikk iallefall bananas i nettbutikken deres så nå blir det smalhans resten av måneden. Spellbinders burde jeg iallefall ha nok av en stund nå.. ;)

Disse papirene fra Cosmo Cricket har jeg hatt i flere år, juletreene er stemplet på hvit bazzill med gull og klippet ut. God Jul-stempelet har jeg hatt i mange år så jeg vet ikke hvor det kommer fra. Enkelt og flott iallefall!


4 comments:

Marianne said...

Så lekkert!
Borden rundt gir kortet et skikkelig ekslusivt preg - nydelig!

Leanne said...

Thanks for playing our challenge at 4 Crafty Chicks, lovely job!

Leanne DT@4CC!

Ane said...

nyydelig kort! likte godt den borden rundt kortet! Nydelig oppsett! Takk for du deltar hos kort o Mania! håper å se deg igjen!
-dt ane :)

Tamie said...

Incredible creation! Thank you so much for sharing your wonderful inspiration with us at 4 Crafty Chicks.