Sunday, October 20, 2013

Hvite julekort

Om to måneder bør det meste til jul være klart, så hvorfor ikke lage julekortene allerede nå. På Casakreativ hadde de en flott oppgave i helgen som ga meg inspirasjon til disse kortene. Ikke bare skulle de være hvite, men de ville også se ulike strukturer på kortet, f.eks paste, glitter, embossingg, tørrembossing, stoff o.l. Jeg har valgt å bruke cuttlebugen og noen embossingplater.


Det sees ikke så godt på bildene, men stempelmotivene er stemplet med sølvfarge. Ellers så er det fint lite jeg har brukt, så dette er økonomiscrapping :)

Disse snøkrystallene er jeg tom for, noen som vet om de selges i butikkene lenger? En del av lageret mitt begynner nok å bli så gammelt at det kan være utgått. Lurer på om de var fra Heidi Swapp og kaltes for "Ghost shapes" eller noe i den dur.. Hjertene var også veldig populære.
Punchen er fra Martha Stewart. Stemplene aner jeg ikke hvor er fra, men de var kjøpt en gang jeg var i Haugesund, også det for masse med år siden.

Ellers så er det hvit bazzil som er det eneste av papir, og hvem har ikke et stort lager av det.

Ønsker dere en riktig fin søndag! Ikke glem at det er TV-aksjon i dag ;)

3 comments:

iselinalbretsen said...

åh så fine de var! er blitt veldig fan av clean and simple kort for tiden :D spesielt julekort!

synes det av og til er litt deilig å tone ned alle julefargene som kommer nå i alle butikker :p

line said...

Så mye flott her, og det hvite kortene var nydelig :)

Scrappegal said...

LEKRE og stilrene julekort må jeg si!!! *bøyer meg i støvet* Og ikke minst lekre fargenyanser sammen!
Utrolig inspirerende!