Saturday, October 11, 2008

Little dreamer

Well it's not the best picture, but I'll take a new one when there is some daylight in here. Finally bought some "tyll" what's the english word for that??! Tulle, thanks Nora. :) Anyway, I love the effect of it, specially burned with a lighter, NB: it melts right away! The papers are Rusty Pickle, just love them.
Jeg har også tatt avgjørelsen om å trekke meg som DT i ScrappeHuset. Dette pga. tidsmangel nå i perioden hvor vi holder på å bygge hus. Jeg vil takke for samarbeidet på Huset og ønske dere lykke til med de nye DTene. Er dere nyskjerrige på hvem det er så følg med på ScrappeHuset i morgen. Takk for meg.

24 comments:

Nora said...

Nydelig LO:) Tyll heter "tulle" på engelsk ;)

Trine said...

Utrolig lekkert Beate!
leit du ikke har tid til scrappehuset mere! du vil bli savnet!

angie said...

what a gorgeous page!! i love every bit of it:) angie from SIS

Vibeke said...

Dette var en rå LO Beate!!!!! Skikkelig flott!!! Digger detaljene dine!!:)

Og du - jeg kommer til å savne deg i Scrappehuset!!! Men en ting er sikkert: Du kommer til å slite med meg her i bloggen din - for her inne må jeg bare følge med!!:)

mo9ca said...

Å du for en nydelig side!
Så dumt at du trekker deg fra Scrappehuset, finner masse inspirasjon fra deg der!!

-men jeg kommer nok uansett til å lure meg innom i bloggen din jevnlig :)

Ha en fin søndag!
*klem*

Store og små said...

Nydelig LO, Beate. Du har detaljer som bare er fantastiske, og jeg skulle så gjerne scrappet sammen med deg en gang.

Takk for all inspirasjon og alt samarbeid i Huset. Jeg kommer til å savne deg altså, virkelig.

Klem fra Hilde

Karina Beck said...

Super flot LO. Elsker din vintage stil.

Anne Bente said...

ÅHHHH..... hvor er den bare nydelig.

Renee said...

Og såååå flott snuppa.
Er det lenge siden jeg har vært her inne eller - så ikke sånn ut her sist nemlig.

Flott header da du og en nyyydelig LO med masse lekre små detaljer som alltid. Likte veldig godt tyllen her.

Savner deg - uuuuææææææ

Klemmer

Anne M said...

For en nydelig LO!! Så fint det ble med tyll på LOen;)

Søt header du har fått deg.

Ha en fin søndag:)

Unknown said...

Woooooow!!!
Sååå nydelig!!
Herlige farger og lekre lekre detaljer!<3<3<3

Jannhild said...

NYYYYYYYDELIG, Beate!! Skikkelig rålekker var den!!
Og den flotte headeren du har laget deg!!

Ja, nei det er ikke lett å få tid til alt en har lyst til, det er sikkert og visst!! Lykke til med husbygging og alt det fører med seg!!

Men vi snakkes vi ;)

Klem fra Jannhild

Anonymous said...

I always love your work Beate, however I kind of missed YOUR STYLE for a while...and this is really your Lo!! I LOVE IT!!!
Thank you.

Linn said...

Herlighet noe så dust og vakkert altså!!!! Du er så utroilg flink å lage uttrykksfulle og varme LOer og jeg blir virkelig å savne deg hos Scrappehuset :( men forstår jo godt hvorfor, tiden kan ikke strekke til med alt!

Tusen tusen takk for alle varme kommentarer du legger igjen inne hos meg, jeg blir så kry og rørt!

Lykke til med husbygging!

wendela said...

wow Beate this is so gorgeous!!

Jill said...

Uendelig VAKKERT Beate!!!
Flott header du har fått :-)

Er glad for at du gav deg hos scrappehuset og ikke hos oss på PG,
unnskyld alle der flotte damer på scrappehuset...

Ha en fin uke!!!

Chimene said...

This is so so beautiful!!!!!!

Linda S. L said...

skikkelig nydelig LO!!

kipt m scrappehuset da, men tiden strekker ikke altid til som man vill noen ganger. Men jeg stopper ikke med å titte innom den koselige bloggen din fordet!!
og så fin header du har fått deg også :)

Vibeke said...

For en nyyydelig LO - masse lekkre detaljer!!!

Em said...

This is such a stunning layout Beate.

iris said...

all your creations are simply stunning!

strawberry fields said...

Hi Beate

I just love your blog. You have a gorgeous style! I'm new to blogging so feel free to drop by. Happy Scrapping! :)

MacNina said...

Flott LO! Likte veldig godt fargene! Du har alltid så fine detaljer :o)

Maren said...

Nydelig Lo Beate! Synd at du ga deg som DT i scrappehuset, jeg ble virkelig inspirert av dine bidrag der :) Lykke til videre!!