Monday, October 27, 2008

~ Blog Candy ~

I had to clean up my stuff and found out it was a good idea to celebrate almost 20000 visitors with a huge blogcandy! It's my thank to you who visits my blog, and also a excuse for me to buy some new things *lol*
The rules are as followed:
1. Write a post about my blog candy on your blog

2. Add me to your blog list.

3. Leave a comment on this post so I can come to visit your blog

4. You have until Sunday 16.11.08 time 21.00 (GMT +1)
The blogcandy includes: - 3 large prima flowers
- 2 magnolia staps
- clearstamps from Rhonna Farrer and two other stamps (well-used)
- a big bag of buttons
- a big bag of ribbons
- a big bag of "treasures"
- 20-30 pages from an old bible and another old book
- 1 package of american crafts Thickers (not opened)
- 1 package of american crafts fla!r design and rubons (brand new, not opened)
- magic mech
- Christmas rubbons
- A bunch of tags

107 comments:

HegeAL said...

Du lå allerede i bloglisten min ;-) Digger stilen din og er innom av og til og titter hos deg!
Flott bloggcandy ;-)

bb's forunderlige verden said...

hei! på blogg lista mi ligger du allerede, ble lagt inn med en gang etter jeg var på kurs med deg på Inspirerende Hobby. Selvfølgelig skal jeg skrive om candyen din.
Takk for kjempe inspirerende kurs.
Kos fra Beathe

Maren said...

Ser jo at det er flere enn meg som hadde deg på blogglista allerede:) Ikke så innmari rart, egentlig. Du har en fantastisk blogg med masse inspirasjon! Har skrevet en liten notis i min blogg om candyen din. Gratulerer med nesten 20 000 besøkende, forresten. Imponerende!!

Heidi said...

Er sjelden med på sånne ting, men en gang må være den første.

Trodde du lå i blogglista mi jeg, men det gjorde du ikke. Vel, nå gjør du det straks i alle fall.

Klem fra Heidi

Anonymous said...

Hmm, skjedde noe feil da jeg skulle legge inn beskjed, jaja får legge igjen en ny :) Kjempeflott candy, i bloglisten hadde du allerede fått plass! :) Og gratulerer med så masse besøk! Ida

Heidi said...

Haha du ligger jo allerede der jooo. Fader, her går det litt på halv tolv innimellom altså. :lol:

Lena Katrine said...

Å, så spennende! Du ligger selvsagt allerede i blogg-listen min, og her er linken til candy'n din!

Klem xxx

Yasmin said...

at jeg ikke har sett bloggen din tidligere!! Du lager jo så mye fantastisk! :D legger deg straks til blogglista mi.. :)

Marita said...

Så utrolig flott blogg du har, Beate! Jeg digger alt det flotte du har laget.. Utrolig mye nydelig og jeg ble veldig inspirert av alle dine kreasjoner!

Gratulerer så mye med over 20000 besøkende!!

Du ligger i min bloggliste - og i bloggen min får du såklart et eget innlegg om blogcandyen din ;o)
Ha en flott uke!

Anonymous said...

Congrats on your 20,000 comments!! :)

Bunny B said...

Congrats on your super hits!! Woohooo!!! I've linked and blogged!

bunnybx at gmail . com

Bunny B said...

Congrats on your super hits!! Woohooo!!! I've linked and blogged!

bunnybx at gmail . com

Renee said...

Congrats on your hits! Here is my link to my blog. http://neopetjunkie.blogspot.com/2008/10/yup-another-blog-candy.html

Gro said...

Wow, så mye lekkert du lager.
Har aldri vært her før jeg, men fant linken i bloggen til HegeAL.
Helt klart at du blir lagt til i blogglisten min altså.

Her har du min adr.
http://levorsen.blogspot.com/

Ha en strålende dag.

*Nora* said...

Oh my goodness! What an awesome blog candy giveaway! I am soooooooooooo praying for those magnolia stamps!! We can't get em here in Brunei.

Congratulations and good luck all!

www.thedailypoinz.blogspot.com

strawberry fields said...

Hi Beate
The blog candy looks fantastic. You've been on my blog list already for a while as I love your blog I just added the link
http://strawberryfieldsart.blogspot.com/2008/10/httpbeatesverdenblogspotcom200810blog.html#links

Feel free to look at my blog from there...
Thanks
Fiona :)

Anonymous said...

NICE your blog thank you
http://www.canalblog.com/cf/fe/tb/?bid=312522&pid=11136608
visit my blog http://magascrap.canalblog.com

Sena said...

Thank you for the chance at some yummie candy. I have linked: http://senalovescandy.blogspot.com/2008/10/candy.html

Vibeke said...

Hei Beate!!:)

Det er sjelden jeg slenger meg med på slike BlogCandyer - men denne fra deg var jo bare helt utrolig knall!!!:)

SILJE said...

Så flott BlogCandy!! Jeg har lagt deg til lista mi og skrevet noen ord...

Karina Beck said...

Tillykke med de 20000 besøgende, det var mange : ) Flot candy, som jeg rigtig gerne vil vinde og jeg har derfor linket til dig fra min blog.

2 Worlds said...

I have your blog on my google reader , it's a great inspiration

Else Slipsager Petersen said...

Congratualtions on the 20000 hits. You are already on my google reader.

http://slipsager.blogspot.com/2008/10/blog-candy_28.html

ninabakke said...

Flott bloggcandy :)

da har jeg gjort som man skulle.
gleder meg til å følge bloggen din videre, kjempe fin!

Mvh Nina

www.ninabakke.blogspot.com

Mutte said...

Tillykke med de 20000 besøgende.Flot candy, som jeg rigtig gerne vil vinde. Du laver nogle super flotte ting med mange dejlige detaljer. Du er på min google reader

melle said...

Hello from Germany!
Thank you very much for give us the chance to wín such a wonderful Candy!

Greetings
Melanie

Anonymous said...

Wow that is absolutely yummy!Congrats on the hit.. M sure to link u in my blog!

From Brunei with Love..

T:o)ve said...

For en candyfristelse!
*sukk*
Om jeg bare ikke hadde redefinert hele bloggen min og ikke får til å legge inn noen ting på lista mi....

almadr said...

Love your style - your works are always beautiful.So your blog is one of my faves ;-)
thanks fo rthis rak!
xoxo
Anna

Beate said...

Hello Beate,

my name is also Beate and I'from
Germany. Your Blog and your Blog-Candy :-)) is very nice.
best wishes
Beate

Mokka said...

Så super blogcandy da!! Du har en veldig inspirerende blogg, så nå har jeg linket bloggen din og kommer nok til å stikke inom her flere ganger ja!! :)

hasior said...

Hello! I foun today your blog, is great!! See you me:
www.domhasiora.blogspot.com

solsiv said...

Legger deg gjerne til i bloggen min. Her var det utrolig mye fint og gleder meg til å følge med fremover også :-)

Miriam Elisabeth ツ said...

Hei. Hvordan får du til dette utsenede? Med kollonenen på siden? :)

wendela said...

Beate what a great give away!! Congrats with your 20000 visitors!
I've your blog and this candy linked on my blog :)))

rosaliaa said...

congratulations!!!! great blog candy... thanks for the chance and greetings from Poland...

www.nicktoska.blox.pl

Heather said...

fun!! i'll play!

Heather R

Siv Anne said...

Gratulerer så mye!
Skjønner godt at det er så mange innom i bloggen din.
Du lager jo så utrolig mye flott.
Du ligger i blog listen min og har fått et innlegg om blog Candyen din

Jennifer H. said...

WOW!! What an amazing giveaway! Lots of fun goodies. I am a total button addict so I am drooling over the buttons. :) Added you to my blog roll!

Jennifer H.
http://happy-2-scrap.blogspot.com/

Marianne Hope said...

Hei Beate og tusen takk for kjempehyggelig kommentar. Alltid så hyggelig når du stikker innom. Jeg har også skrevet om candien din i bloggen, så du får ta en titt her: http://creativelyjustme.blogspot.com/2008/10/look-what-i-digged-out-today-and-blog.html

Pauline said...

Har ingen blog så da blir det vanskelig å legge deg i blog lista mi.. dessuten har jeg nettopp fått en vidunderlig pakke fra deg!!
Men jeg legger gjerne igjen en hilsen og en tuusen takk for apkken jeg fikk!! Tar innholdet m. på "fest" på lørdag, håper jeg får brukt noe av det! ;-)

Whozz Me???... said...

Ohhhh my..... soo eyeing the flowers n buttons.... I'm a flower freak... and my most recent.... addiction to buttons..... Thanks for sharing ur stuff with all...

http://shopaholic-scrapper.blogspot.com/

alin said...

Oh did a mention of your blog candy 8 my blog..here's the link http://pinkelephantsandbuttons.blogspot.com/2008/10/lucky-2-have-u.html

Drooling over all ur stuffs here.. ;)

Cheers

Nora said...

WOW!
Gratulerer med 20000 besøkende! Og for en blog candy!!
Du er herved lagt til i blogglisten min, gleder meg til å stikke innom bloggen din for å suge til meg inspirasjon ved en senere anledning.

http://snikksnakkmednora.blogspot.com/

Vivs said...

Hi Beate! I'd be honored if you drop by my humble blog. Am always been your silent reader and admiring your beautiful work.

Linn Hege said...

Gratulerer med 20000!
http://linnhege.blogspot.com/2008/11/beates-blog-candy.html

idaws said...

Gratulerer med 20 000 visits :D d e bra :) vil gjerne være med i blog candyen din :)

Nora said...

Det var en flott blogcandy:) Du ligger allerede i listen min, men nå har jeg skrevet en post om blogcandyen også!:)

Zielona said...

Very nice blog candy :)

http://zielona.blogspot.com/2008/11/szczciu-trzeba-pomc.html

dutchbird said...

Pick me...pick me.... :)

Congrats on the huge amount of visitors on your blog!!

Merel

dutchbird said...

Pick me...pick me.... :)

Congrats on the huge amount of visitors on your blog!!

Merel

Anne-Britt said...

Her i bloggen din er det så mye flott å se på. Du er kjempedyktig. Det har jeg sett tidligere på PG også;) Da har jeg addet deg i bloggen min, skulle gjort det for lenge siden, men nå kan jeg i hvertfall hente inspirasjon hos deg både titt og ofte:) Ha en fin søndag videre. Klem fra Anne-Britt

Linda said...

Congratulations on so many visitors on your blog!! Just love this blogcandy. This is such a great give away. I have added you to my blog.

T:o)ve said...

Da er du lagt til på listen min også ;)

Hildegunn said...

Du har en fantastisk flott blogg, og her er det masse inspirasjon å hente!
Du er i blogglisten min fra før ;)

Fortsett og øs ut til oss av din kreativitet!

Monika said...

Du verden så mye fint du har lagd. Du hadde en flott og inspirerende blogg. Nå når jeg har fått lagt deg til blogg listen min så stikker jeg nok innom flere ganger ;)

♥ Kari ♥ said...

20.000 besøkende!! Så gøy! Men jeg skjønner det godt, for alt du lager er bare såå lekkert!!
Dette var en kjempeflott blog candy Beate! Masse lekkert!!
Ha en kjempefin dag!
Klemmer fra Kari
... jeg har tagget deg ;)

Ania - "Z Papieru Tworzone" said...

Wonderful candy, I hope I win :)
Amazing blog!

jessicamae3 said...

WOW!!! Congrats! I am so excited to take a chance at your blog candy...after all Nov 16th is my birthday and I would so love a chance to win that scrumptiousness! I blogged about you on www.limesncoconut.blogspot.com
Thanks for the chance to win and directing me to your talented blog!

Ellen Karin said...

Hei! Liker å titte innom siden din. Masse flott å se på her... Nå har jeg skrevet om blog-candyen din i min blog, og blir gjerne med i en trekning om den flotte candyen din. Hadde ikke vært meg i mot om den havnet i min postkasse. ;)

lalalla said...

congrats:) yummy blog candy here is my blog http://doris86place.blogspot.com/2008/11/beate-has-blog-candy.html

rudlis said...

Wow, your card is so sweet and beautiful!
Congrats with your 20000 visitors!
best wishes :)

http://papierowaobsesja.blogspot.com/2008/11/troch-sodkoci-czyli-candy.html

Anonymous said...

what a blog candy. must have :)

Chelle said...

OOOOooooohhhh! I so would love this! I blogged about this on my blog www.tripletsrajoy.blogspot.com

Let me know when I win :)

Chelle

miodo_oka said...

Wonderful blog candy.. I like it so much!!!

my blog:

http://bibelociara.blogspot.com/2008/11/candy.html

Anonymous said...

Your Blog and your Candy :-)) is very nice.

MacNina said...

Gratulerer med så mange besøkende,så gøy !

Du er allerede i bloglisten min og så har jeg skrevet litt om blog candyen din :o)

hjemme bra said...

Hei Beate.
Det var en flott blogg du hadde!
Og er veldig bra blog candy!
Har skrevet om den i bloggen min, og linket til deg ;-)

Minelly said...

Heisann!
Da har jeg skrevet om deg og lagt deg til i min bloggliste.
Må bare si at du lager de lekreste LO`er.

;)

Łódka said...
This comment has been removed by the author.
Łódka said...

Hi,
first a wanna congrats with your 2000 visitors.
You have wonderful blog...and Candy...mmm, nice :-)

Greetings

http://niebo-almirani.blogspot.com/2008/11/troch-candy.html

Natalia said...

Hi
Wow thats very nice candy:)
Congratulations:)Greetings from Poland

Your have got very pretty blog
http://madlinka1989.blogspot.com/

Siv Karin said...

Å for en flott bloggcandy. Her inne var det jo flust av nydelige saker. Takk for at du deler din kreasjon med oss.

karola-2008 said...

Woooow so a great candy!!!!!!!!!!! I love magnolia stamps but I have not ;(( Thanks for chance to win :))) here is my blog http://kreatywneogrody.blogspot.com/2008/11/ach-co-to-byo-za-spotkanie.html

Pam's Pride said...

Congrats! Great blog candy! I linked you up to my blog!

LENA said...

Utrolig inspirerende blogg du har, Beate! Altid en glede å være innom. Du står allerede på listen min :-)

Kos med papir og saks said...

what a fanatastic blogcandy. I have write about it on my blog and have you on my inspirationlist.

you create fantastic things.

Synnøve said...

For en fantastisk bloggcandy - den skulle jeg gjerne ha vunnet. Det hadde vært en topp førjulsgave :).
Ellers må jeg si at jeg er virkelig imponert over alt det flotte du har laget!! Skal legge deg til blogglista mi straks, og så kommer jeg nok til å kikke innom her flere ganger ja!

Olga Heldwein said...

wow mega yummy candy ;)

And also wonerfull blog and crafts i linked up here:
http://pestki.blogspot.com/
kisses and hugs;)

NOa said...

Hello, Beate! I from Russia.
Great candy, thanks!!!
Have linked you of my blog, welcome!

Anonymous said...

wuhoooooo..i so hope to win thisss....... love love love those stuff.... ill link u up to our blog!

Just a little bit Crafty said...

WOW there has to be a reason why you have received so many hits. SO MUCH TALENT HERE. Your blog candy is very yummy and generous .
You can visit me here http://justalittlebitcrafty.blogspot.com/
and I have added you to my blog list.

❤ Kaia said...

Blog candyen vil jeg være med på.
Har lagt deg til i lista mi.

Ha en fin dag :o)

Bendichte said...

Hei Beate! Du lager fortsatt nydelige layouter - mye inspirasjon og kreativitet.
Og du er på min blogliste.
Dette er min første blog candy posting!

Bendichte said...

Here it is!
http://oldmemoriesblog.blogspot.com/

taja.85 said...

Congrats. Your candy is huge and yummy. I like it!

My blog: taja.blox.pl

Juunka said...

Mmmm, this candy looks great. I've linked you at my blog - http//juunka.blogspot.com/

Dusia said...

Woow ! Good idea with candy ! Fantastic blog :)

My blog is dusiowa-tworczosc.blogspot.com

Kjersti1982 said...

Da er du lagt til listen min (i bunn av bloggen min) og link til candy'en er lagt ut. Mye nydelig du har laget forresten :)

Mam'zelle M. said...

Hello, A link in France... It is a little law, but too bad, I participate at least for the pleasure... I like very much your scrap!!!!

Unknown said...

Congrats! I linked you up to my blog!Love the blog and love the blogcandy! Who doesn't:))

Kristine said...

Kjempeflott blog candy du har laget:) God helg!

Else Slipsager Petersen said...

Sikke en flot blog candy du har! Du har i længe været i min blog liste for du har en fantastisk blog.

Anita said...

Denne har jeg ikke fått med meg før nå! Vil gjerne være med og prøve å vinne, skal skrive om den på bloggne min også:) Jeg har forresten også blog candy hvis du vil bli med på den.

Ha en fin kveld!

Anonymous said...

Heisann!

Da har jeg skrevet om deg på bloggen min, og lagt deg til på blogglisten :D

Mutte said...

Tillykke med de 20 000 besøgende. Du er allerede på min google reader. God weekend.

Eva S said...

Lycka till med de nästa 20000 besökarna. Jättefin sida. Du är länkad på min blogg.
Eva S. i Lund

Vivi Renée said...

Wauw you make beautiful Layouts :)
Congrats with your 20000 visitors... Yummi yummi nice Blog Candy ;)
I linked you up to my blog!

chris a said...

Your blog is so totally eye candy and such as inspiration to those of us just entering the blog world. Congrats.
http://chrisaiton.blogspot.com/

Anonymous said...

I wrote about you and introduced you work on my blog! I hope a lot of people in Japan will admire your beautiful works and get inspiration from them!!
I really want these!!!!!!!!

Anonymous said...

Solklart vill jag vara med och vinna dom fina sakerna...
Jag har länkat på min blogg...
Kram och grattis till alla besökare...

Guro`s hobbyblogg said...

Hei! Nå har jeg lagt deg til på bloggen min, og skrevet litt om blog candy`en din der. I siste liten, men alikevel innenfor grensa;)

Dabelin said...

Jag vill vara med och tävla, här är mitt inlägg:
http://dabelin.blogspot.com/2008/11/mer-tvling.html

Du ligger med i blogglistan!

Anonymous said...

...please where can I buy a unicorn?

Anonymous said...

I want not approve on it. I regard as warm-hearted post. Especially the title-deed attracted me to read the sound story.

Anonymous said...

Good post and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

Anonymous said...

Brim over I acquiesce in but I dream the list inform should secure more info then it has.