Friday, July 11, 2008

{ Now } One Little Word

I haven't been able so sit down and scrap this entire week so tonight I just had to. I looked into the challengeblog ~One Little Word~ and got an idea right away. The word is NOW. There has been so much sun lately so we've taken a lot of pictures, of our daughter ofcourse. Here she was picking some flowers and was totally in her own world, singing and talking to herself. Oh I adore her.
I can see the circle is not perfect.. :( Supplies: the papers are Making Memories, the leaves I've cut out from a MM-paper. I've also used liquid pearls, stitches, thickers from American Crafts, charms from I-don't-know-where and primaflowers.
The journaling I've printed out from word, the font's name is Jane Austen. Thank you for visiting my blog, you know I always appreciate a comment. Denne LOen ble plukket ut til å være på stripa uke 28. Tusen takk til Eli som valgte min. Her er hva hun skrev:
Jeg ble fanget av detaljrikdommen i denne flotte layouten av Beso samtidig som at jeg syns den er ren, og den er absolutt vakker og har noe litt magisk eventyrlig over seg. Virkelig digger bildeserien som ser ut som at den er gammel - som om man har bladd i et album fra langt tilbake og funnet disse. Takk for inspirasjon! 

31 comments:

cathrineangelica said...

denne var råfin!

synes det egentlig bare gjorde
seg at sirklen ikke var helt "perfekt" jeg:)

kjempe fine farger, som fikk godt frem disse nydelige svart/hvit bildene:)

THE BABEHS said...

love it wat ur doin..... so prettaye..

Lynn said...

Gorgeous layout!!!!

Lynn
OLW

Broggis said...

Utrolig lekker LO! Du er kjempe dyktig!

Cathrine said...

utrolig lekkert!! likte fargene sååå godt.. det sorte og hvite, særlig det sorte stod så godt mot den turkise fargen.. rent, friskt og litt grafisk i fargene, og lekker og frisk design! Gjorde ingenting at sirkelen var litt ujevn

Renee said...

Åhhh for en skikkelig nyyydelig og vakker LO. En skikkelig Beate LO - lekre farger og jeg synes ikke sirkelen skulle vært noe annderledes jeg.

God ferie med dere - og vi snakkes.
Kos dere :)

{ Kristina } said...

Kjempeflott!! Liker godt de små bildene jeg. =)

dutchbird said...

Such a gorgeous lo! ( and I love that the circle isn't perfect!)

Beautiful colors with the b/w photo's!

Merel

Anne Bente said...

åhhhh, den er total nydelig altså :)

Gigi said...

amazingly fantastic....LOVE this

Janique de Suisse said...

I love this lo, and I love your style !!

Jill said...

Jeg syns den er perfekt jeg!!!
EEEEEELSKER fargene du har brukt!!!!
Ha en fin uke!

scrappermimi said...

I just love your style...beautiful!

wendela said...

congrats!! I saw your layout in the gallery of OLW.
Love your work!!

wendela said...
This comment has been removed by the author.
Monika said...

Jeg blir skikkelig inspirert av å se på det du lager! Du er kjempeflink:-)

Anonymous said...

Nyyydelig LO!!!

Silvia Kristine said...
This comment has been removed by the author.
Silvia Kristine said...

Beate- du er så fantastisk dyktig! Den ene lekre LOen etter den andre! Jeg er så imponert, og blir så inspirert av å besøke bloggen din! Jeg har gitt deg en award i bloggen min- fordi du inspirerer meg!
Klem
Silvia

Tuppene said...

Fargene du bruker er bare... ÅH!! Fantastiske! Elsker kombinasjonen, og bildene var råstilige. Du er så flink! Stå på:D

anne jorunn said...

Nydelig LO!Så lekkert med bare tre farger og metallpynt! Kult med de små bildene!
Ha en herlig og kreativ dag!:)

Em said...

Another beautiful layout... I love the MM papers and you have used fantastic details :)

Susanne Meltesen said...

Super, super lækkert. Nogle virkelig flotte farver og så flot en opsætning. Og cirklen??? Den er helt perfekt.

I øvrigt nogle vildt flotte ting, du laver... ;o)

Sanderijn said...

very beautiful layout, love the blue and white...

Lula said...

Nydelig side. Liker så godt sømmen og rivingen, virkelig kreativt! Du inspirerer masse;)

Ha en flott søndag

Anne M said...

Atter engang, en nydelig LO fra deg Beate!!
Mange flotte detaljer. Syns det ble stilig med sirkelen slik jeg;)

Ingvild Bolme said...

Denne var råflott Beate! Utrolig stilren og lekker!
Og den "ujevne sirkelen" er bare en ekstra liten detalj ;-)

Ønsker deg en fin dag og en god sommer!

Maya said...

Så flott en side....herlige farger som virkelig fremhevet bildene.

Ha en fin fin uke.

Renee said...

Denne er fortsatt like vakker.

Når kommer du hjem fra ferie da - nå er du savnet altså *smiler*

Klemmer

Linda Beeson said...

Oh how I LOVE the colors on that layout! JUST perfect!!!!

Nanou said...

very beautiful! bravo from France !