Saturday, July 5, 2008

I’m a Guest Designer at ScrappeMania!

I’m very lucky and proud to tell you that I’m this months guest designer at a Norwegian Challenge blog called ScrappeMania. I was really exited when they asked me a while ago, and the time since has gone soooo slow. The challenge is doing something that I often do now, and that is to scrap a page which is not quadrangle. You can take part at the challenge even if you don’t understand our language, the quadratic-thing is the only requirement to participate in this challenge. Please do if you feel like it, it would make me really happy. There will be a winner that gets a super-fantastic RAK from me, so start SCRAPPIN everyone!! I wish you all a great summer!! Supplies: papers from Basic Grey, phoepe I think, die-cut paper from Makin Memories, the swirls has been cut out with the silhouette, wax and seal (LOVE) from 7gypsies, ghost heart from Heidi Swapp and a heart from Melissa Frances. I’ve also used some ribbons, a tag, a flower and some other stuff I’m not quite sure where it comes from. Thanks for visiting my blog, feel free to leave a comment, that will make me very happy. Have a great summer everyone.

22 comments:

Heidi said...

FLott utfrodring Beate! Fader som jeg sleit med denne til å begynne med, men når jeg fant paletten da løsna det gitt!

Takk for inspirasjonen!

Klem fra Heidi

Ps. god sommer!

cathrineangelica said...

for en nydelig og kreativ
lo:)

masse lekkre detaljer.
skal se om jeg ikke for hivd meg
på denne inspirerende utfordringen:)

ønsker deg en strålende sommer1

Vibeke said...

Grattis som gjeste designer!!! Utrolig flott LO - og en kul utfordring!!!:)

{ Kristina } said...

Takk for en kjempeflott utfordring, Beate. =) Håper du er fornøyd med det vi laget. LO'en din er så klart helt nydelig.

God Sommer!!

doris sander said...

beautiful! love the cluster in the corner. :D

Tricia Wilson said...

That is a beautiful layout Beate. I love the distressing and the vintage feel of it. Gorgeous!!!

Anne M said...

Gratulerer som gjestedesigner, flott utfordring!
Og ikke minst; flott LO!!:)

Ha en fortsatt fin sommer Beate:)

Christiane said...

congrats on your dt-spot!1 so deserved - your layout is absolutely great!!

Line A said...

WOW! Så utrolig nydelig LO!
Og gratulerer som DT..

ninabakke said...

Utrolig nydelig :)

Gratulerer som DT

Anne Bente said...

åhhhhh, igen og igen en utrolig flot lo fra dig :)

Trine said...

Utrolig lekker Beate!
Jeg gikk for den runde igjen..hihi!
Morsom utfordring igrunn! greit det ikke var en real smørbrødliste likosm! hihi!

Anonymous said...

Thankyou so much for dropping by, and your layout for Scrapmania really is gorgeous, so pretty, love all the embellishments.

Carole xx

Em said...

Your work is beautiful. So much to look at and beautiful finishing details.
Thanks for visiting my blog too :)

~Nancy~ said...

Oowww.. congrats on your TOOT!! How exciting! Your layout turned out so cute.. love these soft colors and amazing details! XOXO

wendela said...

Thanks for your comment on my blog! You also made great things!!
Congrats on your toot with the "Norsk" Challenge blog!
It's a pity that I don't understand Norwegian....

Cathrine said...

kjempeflott LO! Nydelige farger, og lekker form!! Digga de hvite swirlsene, de var så lekre og gjorde seg knallgodt! (må bli flinkere til å lage kule ting med Silhouetten min merker jeg). Tror jeg må lagre bloggen din som en favoritt! ;)

Renee said...

Så fantastisk nyyyydelig Beate.
Du er en mester til å trylle frem de mest vanvittige stemninger i LO'ene dine - imponert. Utrolig lekre fargesammensettinger.

Har jo akkurat laget av den runde du lagde her for litt siden jeg.

Og ikke meg i mor å lage en til nei.

Vi har fri når vi har fri vi. I dag er det en liten Sverigetur, og neste uke skal vi på øytur sammen med en masse venner - blir det dårlig vær så blir det syden - vet ikke helt hva jeg ønsker meg mest jeg.

Kos deg da snuppa.

Anonymous said...

Tuuusen takk for super utfrodring Beate!! Det var kjempegøy!
Nydelig LO du hadde laget da, som vanlig :D

God sommer til deg *klem*

Sanderijn said...

Wow I love this layout! It's so precious! beautiful

Salte said...

NYDELIG - og gratulerer som gjestedesigner!

Anonymous said...

Good words.