Monday, March 17, 2008

Fun

Enda en lift fra Iggydodie, det var nemlig det som var en av oppgavene under påskescrap på scrapbookexpress.

Jeg brukte de samme papirer som på "snow" sånn at det blir en dobbel LO i albumet. Synest det er så fint, men lager nesten aldri doble. Da blir det på denne måten her. :)


Another lift from Iggydodie. Actually it was one of the challenge in the eastercompetition at www.scrapbookexpress.no.

Then i just used the same papers whick i used when i made "snow" and turned it into a doble LO. I think its really beautiful in albums, but I seldom make doble layouts. I sholud really do that more often.

Thank you for looking, please leave a comment.

5 comments:

Maya said...

Du store min tid for en utrolig lekker og delikat LO...den falt jeg pladask for!!

Anne Bente said...

wawwww siger jeg bare total lækkert :)

Carrin said...

Bøyer meg i støvet her altså! Guri som jeg digger LOène dine altså!

Ei riktig god påske til deg også!

Janine Langer said...

Oh, this is such a beautiful layout, totally love the colors and photos! :)

Bendichte said...

Aldeles lekker layout, både denne og den som hører til. Du er til stor inspirasjon. Og så var det hyggelig med hilsen i min blog!!
Ha en super påske, de to dagene som er igjen.